Integracja dostawców

z Systemem AtomStore

w skrócie

Kompleksowa integracja stanów magazynowych

Poszukujesz rozwiązania, które pozwoli Ci zintegrować stany magazynowe dostawcy z Twoimi produktami w AtomStore? Współpracujesz z wieloma dostawcami i chciałbyś mieć dostęp do wszystkich tych integracji, w jednym miejscu? Chciałbyś w prosty i intuicyjny sposób zarządzać integracjami i mieć możliwość porównania stanów magazynowych dostawcy ze stanami magazynowymi w Twoim sklepie Internetowym AtomStore? Jeśli tak, to nasze autorskie oprogramowanie AtomStoreStockSynch będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Nasz Integrator dostawców pozwoli Ci zintegrować się z dostawcą zarówno na podstawie feedu produktowego .xml, pliku .csv na serwerze FTP, czy również w oparciu o Interfejs API Dostawcy. Co więcej, nasz integrator może “rozpoznawać” produkty zarówno na podstawie Kodu produktu / Kodu wariantu jak również dowolnego Atrybutu przypisanego do produktu lub wariantu produktu – co daje nieograniczone możliwości integracji z dostawcą.

Zamawiając nasz integrator otrzymujesz kompletną aplikację, która pozwoli w sposób intuicyjny połączyć się z dowolnym dostawcą i pozyskiwać dane od – nawet – kilkuset różnych dostawców, w olbrzymich ilościach. Nasze oprogramowanie AtomStoreStockSynch utrzymywane jest na samoskalujących serwerach – co gwarantuje, że jesteśmy w stanie przetworzyć pliki dostawców wielkości nawet kilkuset mb.  Dodatkowo, przy zakupie naszego oprogramowania otrzymasz:

  • usługę konfiguracji i uruchomienia oprogramowania i integracji z Twoim sklepem internetowym (1 licencja umożliwia korzystanie z integratora w połączeniu z jednym sklepem Internetowym opartym o oprogramowanie AtomStore),
  • szkolenie on-line obejmujące obsługę i korzystanie z oprogramowania oraz instrukcje dla Ciebie i dostawców,
  • wsparcie dedykowanego opiekuna i dostęp do naszego Panelu Serwisowego BOK,
co zyskujesz

Więcej niż synchronizacja stanów magazynowych

  • Dedykowany Panel

    Wszystkimi synchronizacjami dostawców możesz zarządzać z wygodnego, intuicyjnego i responsywnego panelu administracyjnego, gdzie masz dostęp do listy dostawców, integracji czy stanów magazynowych pojedynczych produktów.

  • Baza danych

    AtomStoreStockSynch posiada własną bazę danych, w której przechowuje wszystkie najważniejsze dane dot. produktów i ostatnich synchronizacji – pozwala to na optymalizację działania oprogramowania i pozwala szybciej aktualizować stany (nawet co minutę).

  • Optymalizacja API

    Jeśli dostawca wycofa produkt z API – wyzerujemy go. Jeśli dostawca wysyła duże pliki – optymalizujemy je (patrz: Dedykowana baza danych). Stany magazynowe wysyłamy partiami, nawet co minutę, a duże ilości danych synchronizujemy raz na dobę.

  • Pełna kontrola

    Jeżeli jakaś integracja nagle przestanie działać, dowiesz się o tym od razu – w panelu. Dodatkowo w zakładce “Sprawdź stan” możesz – w przypadku wątpliwości zweryfikować, czy stany magazynowe wybranych produktów na pewno się zgadzają.

  • Wsparcie i rozwój

    Nasz integrator AtomStoreStockSynch nie jest oprogramowaniem zamkniętym. Jeżeli potrzebujesz dedykowanych funkcjonalności, a nawet dodatkowych modułów (np. wysyłki zamówień do Dostawców) zgłoś się do nas!

Jak to działa

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o Integratorze

  • dollar-badge-2239_e8090134-1974-4651-9f50-737302bf88ff

    Najważniejsze koszty

    Oprócz opłaty abonamentowej za subskrypcję i rozwój pobieramy jednorazową opłatę za konfigurację oprogramowania, oraz – każdorazowo – jednorazową opłatę za “wpięcie” każdego kolejnego dostawcy. Więcej informacji na temat kosztów znajduje się poniżej – w sekcji “cennik

  • source-code-1754_2b435bd8-ce76-4910-8137-7d07a3557fa3

    Synchronizacja live po API

    Informacje o wszystkich kartotekach pobieramy z AtomStore raz na dobę. Podobnie “zerowanie” (wykluczanie produktów wycofanych u dostawców) odbywa się raz na dobę. Każda integracja może mieć własny interwał czasowy aktualizacji – minimalna częstotliwość to jedna minuta.

  • settings-server-1872_2e41baf2-8789-4215-b430-db35c3899936

    Elastyczna konfiguracja

    Integrować stany magazynowe możemy na podstawie feedu produktowego od dostawcy, pliku .csv lub .xml umieszczanego na serwerze ftp, jak również na podstawie API. Mapowanie produktów odbywa się na rzecz kodu produktu/wariantu lub wartości atrybutu.

  • source-code-1754_2b435bd8-ce76-4910-8137-7d07a3557fa3

    Standaryzacja procesów.

    Informacje dot. dostawców, producentów czy atrybutów pobierane są bezpośrednio z AtomStore – co minimalizuje ryzyko pomyłki (np. zrobienia literówki). Każda integracja przebiega w ustandaryzowany sposób, przeprowadzamy testy funkcjonalne, obciążeniowe i monitorujemy integrację w pierwszych dniach działania.

  • data-app-1773_ff206e9b-2acc-47da-a3f5-d647bd94254f

    Otwarta integracja

    Jeżeli potrzebujesz, możemy uwzględnić w integratorze nie tylko synchronizację danych z oprogramowaniem AtomStore, ale np. dodatkowo rozbudować synchronizację o wymianę danych z Twoim Systemem ERP lub innym, dowolnym oprogramowaniem. Skontaktuj się z nami.

  • catalogue-3486_c2a26e09-cb1c-4c1c-99cd-420ecaf5173b

    Skalowana architektura

    Oprogramowanie AtomStoreStockSynch utrzymywane jest na serwerach samoskalujących się serwerach w chmurze, co zapewnia płynność działania usługi nawet w szczytowych momentach, bez względu na obciążenie. Dane przesyłane do AtomStore są odpowiednio dzielone i kolejkowane, żeby zapewnić optymalną wymianę danych.

Od partnerów AtomStore wymagamy rzetelności i pełnego zaangażowania w interesy naszych klientów. Image Design oferuje wysokiej jakości obsługę i bezkompromisowe wsparcie naszych klientów.
Michał Szmigielski
chief operating office, atomstore
Cennik

Licencje szyte na miarę

do 20 integracji

Wdrożenie oprogramowania i pierwsze integracje
290 PLN / m-c
Do ceny należy doliczyć podatek VAT (23%)
  • Konfiguracja i integracja oprogramowania z Twoim sklepem internetowym, w cenie 1 490 zł netto (jednorazowy koszt).
  • Integracja każdego jednego dostawcy (api/ftp/url), w cenie 920 zł netto (jednorazowy koszt),
  • Utrzymanie, dzierżawa i hosting oprogramowania w cenie 290 zł netto / miesięcznie.
  • Wsparcie w konfiguracji, uruchomieniu oraz szkolenie online dot. obsługi Integratora.
  • Wsparcie serwisowe w razie problemów lub awarii,

21 - 50 integracji

Koszty utrzymania rosną wraz z zapotrzebowaniem serwera
690 PLN / m-c
Do ceny należy doliczyć podatek VAT (23%)
  • Konfiguracja i integracja oprogramowania z Twoim sklepem internetowym, w cenie 1 490 zł netto (jednorazowy koszt).
  • Integracja każdego jednego dostawcy (api/ftp/url), w cenie 920 zł netto (jednorazowy koszt),
  • Utrzymanie, dzierżawa i hosting oprogramowania w cenie 690 zł netto / miesięcznie.
  • Wsparcie w konfiguracji, uruchomieniu oraz szkolenie online dot. obsługi Integratora.
  • Wsparcie serwisowe w razie problemów lub awarii,

Powyżej 50 integracji

Koszty utrzymania rosną wraz z zapotrzebowaniem serwera
990 PLN / m-c
Do ceny należy doliczyć podatek VAT (23%)
  • Konfiguracja i integracja oprogramowania z Twoim sklepem internetowym, w cenie 1 490 zł netto (jednorazowy koszt).
  • Integracja każdego jednego dostawcy (api/ftp/url), w cenie 920 zł netto (jednorazowy koszt),
  • Utrzymanie, dzierżawa i hosting oprogramowania w cenie 990 zł netto / miesięcznie.
  • Wsparcie w konfiguracji, uruchomieniu oraz szkolenie online dot. obsługi Integratora.
  • Wsparcie serwisowe w razie problemów lub awarii,