Chciałbyś o coś zapytać?

Poniżej zamieściliśmy odpowiedzi na często zadawane pytania. Jeśli coś jest dla Ciebie niejasne, skontaktuj się z nami.
Odpowiemy na każde Twoje pytanie pod nr telefonu 533 95 95 66 oraz pod adresem email: biuro@image-design.pl

Top 9 najczęściej zadawanych pytań

Czy pracujecie tylko w rozliczeniu godzinowym?

Pracujemy z różnymi klientami, często projekty stron internetowych czy pojedynczych zleceń serwisowych wyceniamy w ramach zryczałtowanej stawki za całość prac, a stałą współpracę w ramach Outsourcingu Usług E-commerce rozliczamy w pakietach godzinowych, ale nawet w tej sytuacji robimy wyjątki i zawsze staramy się odpowiedzieć na potrzeby klienta.

Czy prowadzicie ewidencję czasu pracy?

Tak. Nasi klienci otrzymują dostęp do dedykowanego panelu serwisowego, w którym mają wgląd w realizowane zadania i zlecenia, faktury i płatności. W ramach rozliczeń otrzymują również raporty godzinowe, z których jasno wynika jak wiele czasu zajęły poszczególne zadania.

Czy moje dane będą u Was bezpieczne?

Przechowujemy Twoje dane w rozproszonej architekturze, a wszystkie pliki dzielone są na osobne bloki, z których każdy jest zabezpieczany metodą szyfrowania 256 AES. Do nadawania różnych poziomów dostępu używamy protokołu 0Auth. W dowolnym momencie możesz również poprosić o dostęp do wszystkich Twoich plików i danych.

Czy udostępniacie klientom również pliki robocze?

Zawsze. Nie próbujemy w żaden sposób trzymać klientów w szachu. Wszystkie projekty graficzne czy inne dane na życzenie klienta przesyłamy i udostępniamy. Również w sytuacji rozwiązania współpracy przekazujemy klientom komplet plików, które następnie na trwałe usuwamy z naszych dysków.

Ile wynosi okres wypowiedzenia umowy?

Okres wypowiedzenia umowy wynosi jeden miesiąc. Zwykle tyle czasu potrzebujemy żeby skompletować wszystkie Twoje dane i pliki i przekazać Ci je w bezpieczny sposób (najlepiej bezpośrednio na spotkaniu). Jednomiesięczny okres wypowiedzenia zachowujemy również w celu dokończenia ewentualnych prac lub przekazania kompletu informacji Tobie lub wskazanym przez Ciebie osobom lub firmom.

Jak najszybciej zgłaszać awarie, problemy lub zgłoszenia?

Zawsze w pierwszej kolejności realizujemy zgłoszenia założone w dedykowanym panelu serwisowym, do którego dostęp mają nasi klienci. Przyjmujemy i realizujemy również zgłoszenia drogą mailową oraz telefonicznie, a w wyjątkowych sytuacjach (np. w sytuacji braku dostępu do internetu) nadajemy im odpowiednio wysoki priorytet i realizujemy w pierwszej kolejności.

Czy pracujecie lokalnie, u klientów?

W ramach zapotrzebowania jesteśmy gotowi spakować plecak i zameldować się tymczasowo we wskazanym miejscu 🙂 Najczęściej, przy okazji bardziej skomplikowanych wdrożeń zawsze jesteśmy na miejscu i pracujemy ramię w ramię naszych klientów, dopóki nie poczują się pewnie.

Jak wygląda rezygnacja z usług w przypadku planu rocznego?

Plan roczny opłacany jest z góry za cały rok współpracy i tylko w sytuacji rocznej współpracy ceny pakietu są niższe. W przypadku przerwania współpracy przed upływem pełnego roku z pełnej opłaconej przez Ciebie kwoty odliczamy kwotę należą za przepracowane miesiące (zgodnie z cennikiem rozliczenia miesięcznego), a pozostałą kwotę pomniejszamy o 3% (na poczet opłaty manipulacyjnej związanej z obsługą korekty do faktury i realizacją Twojej rezygnacji ze współpracy) i zwracamy Ci przelewem na konto w ciągu 21 dni od przyjęcia rezygnacji ze współpracy. Więcej informacji dotyczących pakietów usług serwisowych znajdziesz TUTAJ.

Czy przewidujecie rabaty dla organizacji OPP i NGO?

Jak najbardziej. Dla Organizacji Pożytku Publicznego, Stowarzyszeń, Fundacji i Organizacji NGO świadczymy dedykowaną usługę o nazwie “InkubatorNGO”. W praktyce, w ramach współpracy świadczymy usługi po niższych stawkach i gwarantujemy wydłużone terminy płatności w zamian za promocję na stronie internetowej czy materiałach promocyjnych Organizacji. Więcej na temat oferty #InkubatorNGO zamieścimy niebawem na naszej stronie internetowej.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je tutaj!